Oplev vores fladskærme  
Oplev vores musiksystemer  
Gå til webshop  

Oftest stillede spørgsmål

Bestillingsinformation

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Vi tager Visa®, MasterCard®, Maestrocard® og JCB samt hævekort, hvis de er udstedt af et af disse store kreditkortselskaber.
Vores servere krypterer alle oplysninger, der sendes til dem, så du kan være sikker på, at dine kreditkortoplysninger behandles fortroligt og sikkert.

Skal jeg bruge mellemrum eller tankestreg, når jeg indtaster mit kreditkortnummer?

Nej. Indtast dit kreditkortnummer uden mellemrum eller specialtegn. Det skal indtastes som en sammenhængende talrække.

Skal min betalingsadresse svare til adressen, der er registreret på mit kreditkort??

Ja. For kreditkortverifikation skal du indtaste betalingsadressen nøjagtigt, som den står oplyst på din kreditkortopgørelse.

Hvorfor afvises mit kreditkort?

Der er mange mulige årsager til, at dit kreditkort ikke kan accepteres:

     • Kortet er udløbet.
     • Du kan nået eller overskredet kortets kreditmaksimum.
     • Du har overskredet det beløb, der kan hæves på kortet dagligt.
     • En af de computere, der bruges til transaktionen, har tekniske problemer.

Hvis du har problemer med at sende kreditkortoplysninger, kan du kontakte os for at få hjælp.

Hvornår bliver mit kreditkort debiteret?

Hvis du køber fysiske produkter, debiteres dit kreditkort først, når produktet afsendes. Det gælder også produkter, der er bestilt i forvejen, eller som bestilles efterfølgende. Hvis dine varer sendes separat, bliver du debiteret hver gang et produkt afsendes.

Hvordan vil debiteringen dukke op på min kreditkortopgørelse?

Debiteringen for ordren fremgår af kreditkortet som "DRI*B&O"

Skal jeg betale moms?

I henhold til momsdirektivet angående digitale varer, vil EU-kunder blive pålagt en moms (skat) for digitale produkter og tjenester, herunder software, som kan downloades, på 15 %. Der anvendes en national momsrate på fysiske varer for kunder i EU-lande. Denne moms fremgår muligvis ikke som en separat afgift i forbindelse med afregningen og medtages muligvis i stedet i produktets pris (pris inklusive moms).
Personer og firmaer, der er undtaget for moms, kan anmode om at få betalt moms refunderet. Vi skal bruge en kopi af dit momsfritagelsescertifikat, og betalings- og leveringsadressen på ordren skal svare til adressen, der fremgår af certifikatet. Medsend venligst dit ordrenummer og en kopi af din kvittering. 

Hvordan ved I, hvor I skal sende mit produkt til?

Hvis du køber et fysisk produkt, vises en side med leveringsoplysninger, når du afregner, hvor du kan angive en leveringsadresse og vælge en leveringsmetode.

Leveringsoplysninger

Hvornår vil min restordre blive sendt?

Selvom vi forsøger at opretholde en varebeholdning af alle produkter på lageret, kan en vare en gang imellem være i restordre. Normalt er produktet til rådighed i løbet af en uge. Du vil modtage en e-mail meddelelse, så snart produktet er sendt. Husk at du ikke skal betale, før ordren er blevet afsendt.

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Desværre kan du ikke ændre din leveringsadresse, efter at din bestilling er indsendt. Ordrer med fysiske forsendelser sendes øjeblikkeligt til forsendelsesafdelingen, når de er afgivet. Derefter kan vores system ikke længere modtage eller ændre dem. Hvis forsendelsen ikke kan afleveres, bliver den returneret til lageret, og din konto bliver debiteret.

Kan jeg ændre min leveringsmetode?

Desværre kan du ikke ændre din leveringsmetode, efter at din bestilling er indsendt. Ordrer med fysiske forsendelser sendes øjeblikkeligt til forsendelsesafdelingen, når de er afgivet. Derefter kan vores system ikke længere modtage eller ændre dem. 

Teknisk support

Hvordan får jeg mit B&O PLAY produkt repareret?

Hvis dit B&O PLAY produkt er defekt og stadig er omfattet af garantien, kan du få det repareret eller udskiftet i henhold til garantibetingelserne for produktet.
Kontakt os for at få dit produkt repareret.

Hvis garantien er udløbet, eller hvis fejlen på dit produkt ikke er omfattet af B&O PLAY garantien, kan du stadig få dit produkt repareret, men du skal selv betale for service, herunder reservedele, arbejdsløn og transport. 

Før du indleverer dit B&O PLAY produkt til reparation, anbefaler vi på det kraftigste, at du gør følgende:

    • Nulstil dit B&O PLAY produkt
    • Kontroller at dit B&O PLAY produkt er opdateret med den nyeste software

Du kan finde instruktioner i nulstilling af dit produkt og softwareopdatering i den vejledning, der fulgte med dit produkt og/eller under hyppigt stillede spørgsmål (FAQ) på www.beoplay.com/support.

Hvordan får jeg teknisk support til mit produkt?

Hvis du har brug for assistance i forbindelse med installation, brug eller afinstallation af softwaren, bedes du kontakte vores tekniske supportafdeling ved hjælp af de oplysninger, der er anført nedenfor.

E-mail til teknisk support: support@beoplay.com

Hvorfor skal jeg indstille min browser til at acceptere cookies?

Vores handelssystem er baseret på cookies. Vi bruger cookies til at spore produkter i indkøbsvognen samt til rabatter og andre attributter på din ordre. Cookien identificerer indholdet af din indkøbsvogn (produkter, rabatter etc.) eller ordreoplysninger (faktureringsoplysninger og personlige oplysninger, som ikke er gemt i cookien). Hver gang du foretager et køb på siden, bruges cookien til at fremme afregningsprocessen og forbedre din købsoplevelse.

Er cookies en sikkerhedsrisiko?

Nej. Vores handelssystem krypterer alle cookies. Desuden indeholder cookien ikke nogle personlige oplysninger - blot en entydig identifikator, så vores system kan genkende denne browser.

Hvordan indstiller jeg min browser til at acceptere cookies?

Hvis du bruger Microsoft® Internet® Explorer® 6.0 eller nyere, skal ud åbne menuen 'Funktioner' og klikke på 'Internetindstillinger'. I vinduet 'Internetindstillinger' skal du klikke på fanen 'Beskyttelse af personlige oplysninger'. Browserens standardindstilling er 'Mellem', hvilket sikrer, at du kan acceptere cookies. Du kan flytte skyderen for at ændre sikkerhedsindstillingerne, hvis de ikke er indstillet til 'Mellem'. Hvis standardindstillingen bruges, skal du klikke på knappen 'Avanceret' og sikre dig , at både første- og tredjepartscookies accepteres.
Hvis du bruger Microsoft® Internet® Explorer® 5.x, skal ud åbne menuen 'Funktioner' og klikke på 'Internetindstillinger'. Klik på fanen 'Sikkerhed'. Vælg området 'Internet', og klik på 'Brugerdefineret niveau'. Rul til indstillingen 'Cookies', og vælg 'Aktiver'.
Hvis du bruger Mozilla® Firefox® 2.0 eller nyere, skal ud åbne menuen 'Funktioner' og klikke på 'Indstillinger'. Klik på fanen 'Personlige oplysninger', og vælg 'Accepter cookies fra sider'.

Returneringer og annulleringer

Hvad er jeres retningslinjer for refundering?

Forretningen B&O PLAY hos Digital River tilbyder en 14-dages pengene-tilbage-garanti.

Hvordan annullerer jeg min bestilling?

Du kan sende en mail om at få ordren annulleret. Bemærk, at din mail muligvis ikke godtages, fordi ordren allerede er blevet afsendt.
Hvis din ordre ikke kan annulleres, får du en e-mail-meddelelse om, hvornår ordren afsendes.

Hvornår vil krediteringen dukke op på min kreditkortoversigt?

Du vil blive krediteret på dit kort indenfor 5-7 hverdage, efter vi har modtaget det returnerede produkt.

Personbeskyttelse og sikkerhed

Hvad er jeres retningslinjer for personbeskyttelse?

Klik her, hvis du vil se Digital Rivers retningslinjer for personbeskyttelse.

Hvad er Digital Rivers Sikker & Virusfri Beskyttelse?

Vi tager sikkerheden i forbindelse med dine indkøb meget alvorligt. Du kan handle i tillid til, at vi har truffet de nødvendige foranstaltninger med henblik på at beskytte dig, når du bestiller gennem ethvert medlem af Digital River-netværket. Du kan derfor føle dig helt sikker, når du handler hos os, fordi Digital River Sikker & Virusfri Beskyttelse giver dig beskyttelse og ro i sindet, når du handler!

Her kan du se flere detaljer:

1. At du ikke skal betale noget, hvis der foretages uautoriserede debiteringer på dit kort som følge af, at du handlede hos os.
I henhold til the Fair Credit Billing Act (Lov om Rimelig kreditkortfakturering) kan din bank ikke holde dig ansvarlig for bedrageriske debiteringer for mere end USD 50,00. Hvis din bank gør dig ansvarlig for nogle af disse USD 50,00, vil Digital River dække hele gældsposten for dig, op til USD 50,00. Digital River vil dække denne gældspost, hvis den uautoriserede brug af dit kreditkort ikke er din fejl, og var et resultat af indkøb foretaget gennem et medlem af Digital River-netværket, mens du anvendte Digital Rivers sikre server. I tilfælde af uautoriseret brug af dit kreditkort skal du underrette udstederen i henhold til de gældende regler og samtidig give Digital River de nødvendige dokumenter.

2. Alle de oplysninger, du giver under dine indkøb, er krypterede.
Fordi vi modtager følsomme oplysninger fra vores kunder (navn, e-mail-adresse, kreditkortnummer osv.), bruger Digital River teknologien VeriSign® Secure Socket Layer (SSL) med henblik på at beskytte personlige oplysninger fra kunderne. Denne logik krypterer de data, som sendes og modtages ved hjælp af en krypteringsteknologi på højt niveau. Denne teknologi anviser koder, som ikke kan spores, til datatransmissioner, som kun vores server og kunderne kan validere. Dette sikrer, at ingen ekstern part kan se dataene.

Har du stadig brug for hjælp?

Hvis du har spørgsmål til produktet eller brug for teknisk support, kontakt venligst Teknisk Support på support@beoplay.com