Essential service

FORDOBLE DIN B&O GARANTIPERIODE

Vi er meget glade for din interesse i vores Bang & Olufsen løsninger. Vores mål er hele tiden at levere spændende oplevelser, som forbedrer din hverdag med billeder og lyd – og sikre, at du får den bedst mulige oplevelse af dit Bang & Olufsen produkt hver dag.

Fra dag ét er dit Bang & Olufsen produkt dækket af en omfattende 3 års garanti, der dækker den grundlæggende vejledning og support. Denne service gælder i hele verden, og ofte vil du ikke få brug for mere end denne 3 års garanti.

Du kan dog nemt fordoble denne periode med vores forlængede garanti. Hvis du er på udkig efter en nem og praktisk løsning, vil vi gerne hjælpe dig med brugertilpasset installation af alle
dine enheder – fra ét enkelt produkt til et helt integreret hjemmesystem. Derudover giver Essential Servicesprogrammet dig fuld tryghed, når du bruger dine produkter. Det gør det muligt for dig at koncentrere dig om de ting, der virkelig betyder noget.

Vi tager hånd om tingene!

 

 

FORDOBLE DIN B&O GARANTIPERIODE


 

INKLUDERET GARANTI (3år)

Fra dag ét er dit Bang & Olufsen produkt dækket af en
omfattende garantipakke i en periode på 3 år. Vi klarer alle
produktrelaterede problemer – uanset hvor du er i verden.


INKLUDERET

International garanti, som dækker arbejdsløn og alle funktionsdele i 3 år

Mulighed for personlig kontakt og support fra din Bang & Olufsen partner over telefonen eller i butikken til

  • Omkonfiguration af kanaler
  • Menuindstillinger
  • Produktfunktionalitet
  • Softwareopdateringer 

Supportfunktioner (online)

  • Ofte stillede spørgsmål
  • Softwareopdateringer
  • Servicesupport fra Bang & Olufsen, hvis det er nødvendigt 


KRAV

Bang & Olufsen produkter, som er købt hos en autoriseret Bang & Olufsen forhandler

Internetforbindelse til Bang & Olufsen produkter, hvis det er muligt. Automatisk softwareopdatering aktiveret i indstillingerne


IKKE OMFATTET

Levering, konfiguration og specialinstallation af produkter

Installation af produkter af andre mærker, f.eks. PlayStation, Blu-ray-afspillere og NAS-servere

Servicebesøg, som ikke er relateret til garantien, f.eks. omstrukturering af kanaler eller support til softwareopdateringer

Overordnet projektstyring til større installationer, f.eks. håndtering af kontakt med belysningsinstallatører, sikkerhedsinstallatører osv.

Identifikation af problemer, som skyldes produkter fra andre producenter, f.eks. defekte routere, netværk eller satellitmodtagere

Årligt servicetjek af dit system

Prioritetsservice inkl. låneprodukter i reparationsperioden

 

 

INKLUDERET GARANTI (3år)
FORLÆNGET GARANTI (+3år)

FORLÆNGET GARANTI (+3år)

Vores tillid til vores designs kvalitet og langvarige funktionalitet betyder, at vi står bag dem med den medfølgende 3 års internationale garanti.

Du kan nemt fordoble denne dækningsperiode med dette attraktive tilbud på forlænget garanti på dit Bang & Olufsen produkt, som omfatter materialer og arbejdsløn, hvis der
er brug for ekstra service.

Hvis et produkt ikke kan repareres eller ombyttes vil der blive tilbudt en pro-rata kompensation som er specificeret i aftalevilkårne for forlænget garanti.

Prisliste for nyerhvervet produkt 

Prisliste for allerede købt produkt 

PREMIUM SERVICEAFTALE

Denne omfattende integration og funktionalitet sikrer, at dine Bang & Olufsen løsninger hele tiden forbedrer sig selv i kommunikation med de vigtigste aktører inden for vores verden af næsten ubegrænsede muligheder, som er under konstant udvikling. Vi opdaterer løbende vores software, så den understøtter attraktive nye tjenester og smarte tekniske løsninger.

Med vores Premium Serviceaftale garanterer vi, at dit Bang & Olufsen system altid fungerer som forventet, både i og efter garantiperioden. Der er derfor inkluderet en række “in
home”-services. Vores første prioritet er din tilfredshed!

Dette tilbud er baseret på værdien af dit Bang & Olufsen system og gælder i et år, uanset hvornår du købte dine produkter. Det gælder derfor uafhængigt af andre garantitilbud.


INKLUDERET

Omfattende “in-home” service, som ikke er knyttet til garantien for dine produkter, såsom:

  • Omkonfiguration af kanaler
  • Menuindstillinger
  • Produktfunktionalitet
  • Softwareopdateringer inkl. Bang & Olufsen apps på tablet-pc’er
  • Supplerende fejlanalyse for at identificere, om problemet ligger hos Bang & Olufsen systemet, hvis det er muligt
  • Tilslutning af nyt udstyr

Identifikation af problemer med produkter fra andre producenter såsom

  • Routeren er defekt og forårsager problemet
  • Satellit- eller kabelmodtageren er defekt

Softwarekodning til Bang & Olufsen styring af nye produkter som f.eks. PlayStation, Blu-ray-afspillere og NAS-servere

Årligt servicetjek af dit system 

Prioritetsservice inkl. låneprodukter i reparationsperioden


KRAV

Forudgående besøg med systemevaluering

Internetforbindelse til Bang & Olufsen produkter, hvis
det er muligt. Automatisk softwareopdatering skal
være aktiveret i indstillingerne


IKKE OMFATTET

Forlænget garanti

Udgifter til nye eller reparation af reservedele, der kræves for at løse problemer

Udbedring af gentagne fejl, som skyldes brugeren, f.eks. Afbrudte kabler tre gange inden for et år

Præcis fejlanalyse af defekte produkter, f.eks. angivelse af, at defekten skyldes motoren i gardinerne

Montering af yderligere produkter

Låneprodukterne er tilsvarende, men ikke nødvendigvis identiske

 

 

PREMIUM SERVICEAFTALE